Website Kurma
Tradisyonel olarak demografik bilgilere nazaran örgülmaktadır fakat internet içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak kucakin Google Analitik platformunun site analizleri kucakin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi yiyecek ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da site izleme kimliğini sitenize ulamak ehliyetli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, ekol, gelir ve ilişki alanları kabil değişlemkenleri sabitleme edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz
Müşterileri farklılaştırma, onların işlemletmeniz kucakin farklı değerlere malik olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En kıymettar olan müşterilerden başlamak suretiyle, bir sıralamada bulunmak, çabaların en çok üstünlük sağlayacağı kesime yöneltilmesine imkân sağlar. Böylelikle müşterinin değerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak pres davranışını web sitenizde kurmak güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki hizmet, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En güçlü etkinliği, makul maliyette ika zorunluluğu bir şirket kucakin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web site kavramının alıcı merkezli son yıllarda yasevimliığı değiş tokuş fiilen akılalmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakılmış olduğunda 1990’li yılların “ne bulursam onu kırmızıırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Yeryüzü ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde görev düz ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, müstehlik tercihlerinin geçmiş plana atılmasına yeryüzü hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve hizmet çeşitliliği artmaya temelladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu sözım” biçiminde değişlemti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki vürutmelerle omuz omuza çıktı “ne istersem onu kırmızıırım” dönemi temelladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç temel sınır majör gösteriş oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği akılalmaz halde arttı ve müşterilerin tercih mümkünlıkları çoğaldı.
▬ Selen ve komünikasyon teknolojilerini işleyen kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok amelî erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik örgülar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi kanalına dek iş proseslerini değişlemtirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım muhtemel oldu.